image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Dragul meu 2011,



hai sa fim sinceri, nu ne-am placut din prima clipa cand ai ajuns in orasul asta uitat de omenire. Dar ti-am dat o sansa, si mi-ai dat amintiri dragute, cel putin pana intr-o zi cand te-ai hotarat tu ca fericirea fusese destula si pur si simplu ai inceput sa-mi iei cam tot ce cladisem pana in acel moment. Imi pare rau sa-ti spun da nu o sa-ti duc dorul absolut deloc. Te-am rugat atunci cand ai inceput sa incerci sa iei exemplu de la 2010, si tu ce ai facut? Ai fost exact opusul a ceea ce te-am rugat sa incerci sa fii. Nu ti-am cerut imposibilul, am cerut momente, fericire, prieteni, oameni care sa-mi fie aproape. Si tu mi le-ai luat pe toate, mi-ai luat fericirea cand i-ai dat voie sa plece, mi-ai luat putinii prieteni vechi pe care ii mai aveam. Anul trecut mai stii cate aveam de spus? Mai stii cate realizasem, inainte sa apari tu? Sincer ma lasa rece faptul ca treci. Ce am invatat de la tine? Ca vechile obiceiuri nu se uita niciodata ele raman undeva stocate in memorie, iar cand "iti e lumea mai draga" ele reapar.

De la noul an? Cer prietenie, cer momente, cer sentimente. Cer o schimbare radicala, maturitate. Nu am asteptari prea mari, pentru ca anul asta chiar mi-am dat seama ca optimismul nu e decat un drog care-si pierde efectul mult prea repede; as fi vrut ca asta sa devina un viciu; sa fiu dependenta de optimism, dar nu. Nu mai am asteptari mari pentru ca mi-am dat seama ca trebuie sa o iau din loc, sa incep sa fac ceva pentru mine si pentru ceilalti, sa nu mai astept o minune sa apara, pentru ca minunile apar doar de cateva ori in viata, si eu pana acum am avut una; nu le risipesc, prefer sa ma straduiesc de una singura. A da si mai cer ceva, invata-ma sa nu mai depind de nimeni, sa nu mai simt ca ma rup in bucati cand am nevoie de o anumita persoana si acea persoana nu e aici.

Ce as vrea sa realizez in noul an? Vreau sa ma reapuc de singurul lucru pe care l-am stiut vreodata, vreau sa construiesc mii de randuri; vreau sa-mi afund atentia in randuri scrise de altii, vreau sa traiesc pentru ca in ultimul timp nu am mai facut asta. Cat despre blog, sunt dezamagita de mine, anul asta nu am mai simtit nevoia sa impartasesc totul. De ce? Pentru ca abia am stiut si eu ce se petrece cu mine, pentru ca a fost un haos total in ceea ce ma priveste.

Dragul meu 2011, inafara de cateva momente pe care mi le voi aminti pentru totdeauna si o zi, nu-mi pare rau ca pleci, ca nu ne vom mai intalni niciodata.
2012? te rog, fii special...

Share this:

CONVERSATION

2 vise sparte:

  1. Am dezbatut destul subiectele astea,dar mai e ceva:vezi ca ai o litera in plus la titlu ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. un text jucaus...
    ...si totusi....
    iti doresc un 2012 special...sa-ti regasesti zambetul!! :)

    RăspundețiȘtergere