image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Draga Mos Craciun din 2011,



mai stii ce te-am rugat anul trecut? Sa ma lasi sa fiu la fel de fericita pe cum eram atunci. Mosule stii cat imi placea decembrie inainte, stii ca asta era luna in care eu zambeam incontinuu oricat de mare ar fi fost o problema? Ei bine mosule am fost cuminte, poate ca da am facut cateva prostii, dar nu au fost grave, am avut grija de toti si de toate. Am fost acolo cand a trebuit, am lasat de la mine, am zambit doar pentru a-i face pe ceilalti sa se simta bine. Si tu ce mi-ai dat? Cred ca ai uitat anul trecut sa treci si pe la mine; nu ai vazut bradutul si multitudinea de lumanari parfumate care te-au asteptat? Nu cred. Dar anul asta le vei vedea. Bradul e langa mine, lumanarile sunt de cirese si lista mea de dorinte e cam aceeasi. Vreau fericire pentru mine si cei de langa mine. Vreau sa-mi dai iarasi momente de neuitat, pentru ca anul asta nu prea au existat unele, vreau sa-mi mai lasi putina speranta pentru ca cea pe care o aveam in borcan, ei bine s-a terminat, pentru ca am dat si altora.
Mosule si daca se poate incearca sa mai aduci putina intelegere, putin optimism si presara si o doza de magie, pentru ca daca nu faci asta chiar voi uita sa visez. Si daca crezi ca cer prea multe, adu-mi macar zapada; de ea imi este cel mai dor.

P.S.Si mosule, Simonelu are nevoie de o geanta noua pentru ca daca nu-i aduci nu va avea in ce sa-mi puna cartea.

Share this:

CONVERSATION

3 vise sparte: