image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Cineva? Oricine


E minunat de amuzant ca in singurul moment cand ai nevoie de cineva care sa stea langa tine toata lumea are ceva de facut. Si e si mai amuzant ca persoanele care ti-au plans de sute de ori in brate acum nu inteleg ca ai si tu nevoie de cateva minute in care sa plangi. pentru ca da, s-au adunat multe in capul tau si incet incet iti dai seama ca nu mai poti sa treci singura peste tot. Pentru ca din perspectiva mea in momnetul asta singuratatea e depresie/nebunie. Si stiu ca iar mi se va spune " te vaiti", sincera sa fiu chiar cred ca asta incep sa fac. De ce? Pentru ca am intrat in cea mai proasta stare pe care am avut-o vreodata. De la ce? O serie de factori pe care doar eu si mintea mea ii stim, o serie de factori care nu au facut altceva decat sa ma rupa in mii de bucatele. Capul meu se invarte pentru ca prea multe amintiri vor sa se joace in el.

Mi-e dor sa ma trezesc cu un chef nebun de a ma plimba, mi-e dor sa nu mai stau inchisa intre 4 pereti toata ziua dand replay unei melodii care oricum dupa 2-3 zile in care o ascult nonstop devine stresanta; si toate caietele care stau insirate prin camera fiecare deschis la o alta lectie, asteapta sa fie citite, dar nu. Zilele astea nu fac altceva inafara de a sta in pat, fara pic de chef, zilele astea am nevoie de cineva care sa ma scoata din starea asta de moarte totala.

Cineva? Oricine!

Share this:

CONVERSATION

5 vise sparte:

  1. "O serie de factori pe care doar eu si mintea mea ii stim".De ce faci asta(si stii la ce ma refer),numai tu stii.

    RăspundețiȘtergere
  2. Tii in tine pana nu mai poti,apoi refulezi.Pentru ca nu alegi sa faci ceva.Pur si simplu astepti sa treaca.

    RăspundețiȘtergere