image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Cedez.



Si daca inainte voiam sa invat totul singura, din greseli, acum vreau doar sa fie cineva acolo care sa ma ajute sa invat doar din reusite. Am fost o incapatanata si jumatate si inca sunt, singura diferenta este ca am obosit sa tot gresesc iar mai apoi sa primesc palme din toate partile. Am obosit sa ma afund singura, sa fac totul exact pe dos si mie sa nu-mi iasa absolut nimic bun din asta. Am obosit sa ma trezesc cu gandul ca poate si azi va aparea ceva care ma va face sa mai cobor cateva trepte, care ma va lasa sa cad din ce in ce mai mult. Am obosit sa tot merg impotriva vantul.

Iarasi nu ascult ceea ce mi-ati zis. Cedez? Da, si sincer nu prea aveti ce sa-mi faceti ca sa revin pe linia de plutire.

Share this:

CONVERSATION

3 vise sparte:

  1. De fapt,ai uitat sa mentionezi multe...si probabil ca o sa mai uiti.Este omeneste ceea ce faci, impaca-te cu gandul.Si este normal mai ales sa cedezi.Toti o facem.Ideea este "Cine ne ridica de jos?".In principiu,noi insine,dar mai avem nevoie si de altii.Altfel,am ramane ca o echipa de fotbal fara galerie.Nici nu mai vrei sa joci.Ba,in semn de dispret,ai vrea sa pierzi cand vezi ca lumea pleaca din tribuna ta.Nu este greu sa castigi.Este foarte greu.Si este si mai greu cand te simti singura,precum te simti acum.Dar merita sa incerci sa nu apelezi doar la tine.

    RăspundețiȘtergere