image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

ai şaptişpe, zâmbeşte


Postul asta e pentru mine. Pentru ca anumite randuri se vor pierde daca nu le pastrez intr-un anumit loc, pentru ca am nevoie sa pastrez totul doar pentru a stii ca nu voi regreta vreodata ca am pierdut motive de bucurie. Si paote ca unii vor spune ca nu e nevoie de asa ceva, dar eu stiu ca voi avea nevoie de acest post intr-un viitor fie el indepartat fie el apropiat. Astazi totul va fi despre mine!


Terut: La multi ani, Dudusel miiic >:D:D. Luni am o surpriza pentru tine :">
!
Sebi: Mama lui de ceas ca merge atat de lent cand astepti sa vezi ora 00.00 si nu mai vine,si ill dereglezi,si il reglezi inapoi,si astfel se pierd secunde,si,ca sa le recapeti,dai pe Realitatea TV si vezi ora exacta,si iti dai seama ca a tercut doar un minut,si disperi,si singurul lucru pe care ti-l doresti este sa spui 'LA MULTI ANI!" unei persoane dragi,adorabile,dulci,pufoase,moi,pline de dragoste,mult prea putin frustrare(sper) si care incalzeste natura inconjuratoare prin simple cuvinte precum "aha,bini,oki,dadada",si,cel mai misto la ea,MARAIE!La multi ani,DUDUS!

Cosmin: ‎:*:*:*:*:*:*:**:*:*:**:*: sanatate, virtute, multi bani, note mari, cat mai multe clipe fericite

Monica: Stiu ca nu am fost chiar prima care ti-a urat "la multi ani!" si toate cele,dar tu stii ca imi doresc tot ce e mai bun pentru tine! ;;) La multi ani,sweetheart! ♥

Maria: Nu vreau sa-ti spun doar "la multi ani" fiindca ar fi prea putin. Mai ales din partea mea. Vreau sa-ti spun totusi ca o sa-ti placa la 17. Stiu eu. Si e cu noroc. Se intampla multe(lucruri bune in general). Stiu ca pot sa-ti scriu si 100000 de de cuvinte. Dar nu are rost. Pot sa-ti spun 2. Cel putin reprezinta absolut tot. Te iubesc.♥.

P.S. O sa-ti spun si la multi ani cu toate ca nu vreau doar asa ca sa fiu in rand cu lumea. Deci La multi ani !

P.S. 2. Sa-ti alegi o melodie pentru maine. La orice ora vrei tu,promit.

Diana: La multi ani,Andreea ! Fie ca această zi să fie doar începutul unui an plin de amintiri frumoase,momente speciale şi vise nespulberate! ♥♥ !>:D<

Soarec:la multi ani :* pacostea meaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ♥ ♥

Oana:DECI : La multi ani Andreitsoo! Ai 17 ani :O . Iti dai seama :o ? Parca ieri aveam 11 si ne jucam cu papusile Barbie,vreo 5 ore in fiecare zi :)) . Sa fii fericita , multa sanatate , si tot ce vrei tu >:d< . Mi-ar fi placut sa fiu acolo,dar na :( .. in fine >:d< te iubesc copilule >:D< (mai ai pana la 18:D ,deci esti mica ) .Sa ai grija de tine,si sa nu te mai inalti,da?Asteapta-ma si pi mini :D . :* Feliz cumpleaños

Share this:

CONVERSATION

2 vise sparte:

  1. Narcisistul din mine cedeaza in fata sinelui si spune ca postul este...frumos.Iar cuvantul frumos intruneste,in orice caz,mai multe decat scrie in DEX.Poate mai multe decat DEX-ul in totalitatea sa.Acum urmeaza sa vorbeasca narcisistul cu adevarat.In primul rand,imi place nu numai ca e numele meu pe aici,dar este si roz,si,daca dai click pe el,face trimitere la...mine.Apoi,din poza de la post,eu vreau ,eu vreau prajitura aia maronie.Va las voua frumusetea.Eu ma multumesc cu bucuria voastra.Si mai ales a ta,de aceea iti las tie TOATE PRAJITURILE(da,stiu ca sunt ale tale,dar ma iubesc prea mult ca sa te las sa iti asumi doar tu asa ceva).Iar acum,iesind din starea de dragoste de sine,te anunt ca maine vei avea parte de ceva minunat,in conditiile in care Dumnezeu tine cu mine,si nu cu gripa.La multi ani.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ups,cum era sa uit?HA!Sunt mai mare ca tine cu 2 luni!

    RăspundețiȘtergere