image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Contradictie.


Ai vrut vreodata sa ma cunsoti cu adevarat? Sa-ti dai seama doar uitandu-te la mine ceea ce simt? Ai fi vrut sa stii momentul in care spun ca sunt bine dar ca nu fac altceva decat sa tin totul in mine pentru a nu incarca pe nimeni cu nimicurile mele? Mi-am proiectat personalitatea pe baza unor reguli stricte, m-am schitat pe mine in mii si mii de foi doar pentru a incerca sa descopar fiecare bucatica ce intra in alcatuirea mea. Si nu am reusit.
Am cautat in mii de amintiri o baza comuna; nu am gasit niciuna. Nu se leaga nimic. Ma contrazic singura prin simplul fapt ca mi-am impus sa ma port diferit cu anumite persoane, dupa modelul " plateste-le tuturor cu aceeasi moneda". Si nu stiu cat bine am facut, nu am reusit niciodata sa strang destule despre mine ca sa pot sa ma caracterizez simplu in cateva cuvinte.
Pentru ca de fiecare data apar lucruri care se contrazic intre ele, pentru ca inca nu am reusit sa aleg un drum fix pe care sa-l urmez, am folosit mereu drumuri care nu aveau legatura intre ele. Nu are niciun sens ceea ce fac cu ceea ce zic. Ma contrazic lucru care nu face altceva inafara de a ma calca din ce in ce mai tare pe nervi. Ma contrazic doar din dragul de a reusi sa ma cunosc pe mine insami.

Share this:

CONVERSATION

6 vise sparte:

  1. wai cat e de draguuuuuuta temaaaa! Scuze dar nu ma pot abtine sa nu observ:X

    RăspundețiȘtergere
  2. stii...sunt interlocutorii aia prosti,de care nu trebuie sa iti pese daca au luat sau nu din tine mai mult decat o aparenta,si mai sunt persoanele carora chiar le pasa,si de care iti pasa,si care,chiar daca nu stiu din prima ce vrei sa spui,isi bat capul si afla.Si orice masca ai purta,chiar si in fata ta,nu are niciun efect in privinta persoanelor care au un rol mai aparte in viata ta.Viata este doar o joaca.Joaca-te!

    RăspundețiȘtergere
  3. Dar cine a zis ca pierzi vreodata?Cel mai rau,nu termini jocul...dar tot pe plus esti.Asta e frenezia cea simpla,a distractiei ieftine ce tinde spre extaz

    RăspundețiȘtergere
  4. Mda...trebuie sa recunosc.Am jucat,si am pierdut urat zilele astea.Si acum regret acestea,dar,peste ani,voi fi foarte multumit ca am pierdut(la fel cum sunt acum,in privinta anilor trecuti).Si voi fi multumit ca am pierdut din simplul motiv ca nu am renuntat si am jucat cu adevarat.

    RăspundețiȘtergere