image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Nu m-am schimbat



Si daca vrei sa stii sunt aceeasi. Zambesc la fel de mult cand imi amintesc ceva, si plang la fel de tare pentru toate nimicurile care odata insemnau ceva. Daca vrei sa stii jucaria inca ma insoteste peste tot, sunt la fel de dezastruoasa cu mine cand nu ma vede nimeni, sunt la fel de incantata ca un copil cand primesc ceva. Si daca ai vrea sa stii ma descurc minunat, imi place sa continui sa fiu un dezastru care pare atat de fericit. Nu mi-am schimbat tonul vocii si iubesc la fel de mult sa citesc versurile de demult. Ascult aceleasi melodii care nu-ti placeau si merg prin aceleasi locuri care ne leaga. Numai ca iarasi am uitat sa am incredere in oameni. Numai ca acum invat sa ma obisnuiesc sa fiu iarasi pe cont propriu.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu