image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

O luam de la capat?


Mi-am incalcit iarasi realitatea cu mii de vise frumos colorate. Am avut iar o ambitie prosteasca de care nu m-am tinut vara asta, defapt mai multe si-mi pare al naibii de rau. Am vrut atat de multe lucruri inca nu am reusit sa finalizez nici macar cateva, toate au ajuns la jumatate cu un morman de praf pe ele pana la urmatoarea vacanta cand imi voi spune iarai "sunt libera". Nu vorbesc de planuri pentru viitor, pentru ca am hotarat sa traiesc in prezent, nu vorbesc de dezamagiri pentru ca in ultimul timp numai de ele am avut parte. Si totusi daca vreau sa vorbesc despre ceva, etse faptul ca nu mi-am respectat promisiunea de a umple locul asta cu o parte din viata mea. Am decis doar sa o traiesc fara sa mai fur momente din ea si sa le insir in randuri. Promisiunea asta ramane valabila, m-am pierdut prea mult pe mine incat sa pierd si amintirile ce vor veni.

O luam de la capat cu viata, cu miile de randuri care se astern deja aici si cu alte mii care asteapta sa fie scrise.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu