image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Nu te vreau azi...



Azi nu mai vreau nimic, absolut gol, negru si alb? Eu vreau gri. Am spus o data ca urasc sa iau decizii, urasc inca dar am avut nevoie de o decizie care sa ma faca sa-mi revin la realitate. Nu stiu cat voi putea sa ma tin de ea. Nu stiu daca voi putea sa fac sa nu mai doara, dar sper din tot sufletul sa se duca sentimentul asta de greseala pe care il am. Doare dar am ajuns sa ma obisnuiesc si spoer ca se va termina in scurt timp... Tic tac tic tac: dragostea s-a spulberat.

Promit ca o sa doara mai putin intr-o zi, promit ca o sa rad de toate astea candva, oricand, dar nu azi. Azi imi innec sufletul in propriile decizii ale mintii. Azi nu aud ceea ce spune inima.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu