image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Fara ea nu mai e vara


A trecut, a plecat exact asa cum a venit, pe neanuntate. A disparut intre umbrele amintirilor, mi-a furat multe lucruri pe care le dobandisem si care credeam ca vor fi mereu ale mele. Mi-a deschis ochii si m-a plesnit direct in fata urland "trezeste-te!!!". Si m-am trezit, am asteptat sa plece din momentul cand lucrurile au inceput sa o i-a razna. Si am asteptat un nou inceput care totusi e in ceata, care ma inspaimanta putin doar pentru faptul ca am pierdut in miile de jocuri in care m-am aventurat. Ai plecat vara, te-ai intalnit cu porumbelul calator si i-ai dat un mesaj pentru mine, ai plecat vara pentru ca stiai ca ai durut dar ca ti-ai indeplinit telul, m-ai schimbat. Ai plecat vara, asa cum si voiam, fara sa stiu, ai disparut fara sa-ti iei la revedere pentru ca stiai ca vei reveni iarasi peste cateva luni, pentru ca povestile pe care le-am trait mereu cu tine nu s-au terminat inca.

Nu ma tem de ziua de maine, de tot ceea ce incepe de maine, de scoala, ma tem doar de faptul ca s-au schimbat atatea in viata mea, ma tem ca nu voi duce totul la capat, ca voi ceda la un momentdat doar pentru simplul fapt ca totul s-a schimbat. Nu am trait povesti atat de frumoase vara asta, nu ma mai laud ca anul trecut, nu mai strig in gura mare ca am trait intr-o vara tot ceea ce se putea simti, acum strig in mintea mea doar, strig ceea ce unii nu vor auzi vreodata pentru ca acele lucruri sunt numai ale mele, pentru ca nu merita sa fie spuse, pentru ca vor trece. Noul meu inceput nu are voie sa se piarda pe drum, sa ma piarda pe mine, nu vreau sa mai pierd, sa ma dau batuta, sa-mi calc pe orgoliu pentru toata lumea, nu mai vreau dragoste in acest nou inceput, ai auzit dragoste?-pleaca departe de mine pentru o vreme, revin-o doar atunci cand vei stii ca nu va mai durea.

Ai plecat vara si m-ai lasat sa calculez toate posibilitatile unui nou inceput. Si stii ceva? Suna bine.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu