image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

sapte august.



M-am chinuit toata ziua sa pot sa inteleg ce simt. Pentru ca e prea complicat, defapt e atat de simplu incat pare prea complicat ca sa incerc sa descriu starea. Am pierdut inca un joc de-al vietii, am pierdut inca o poveste frumoasa. Am castigat un prieten, amintiri, un decembrie cu fulgi numai pentru mine. Am castigat prin simplul fapt ca am inteles ca exista, ca nu e doar un basm cu feti frumosi, am castigat sentimente, zile, momente. Am castigat cuvinte, cutiute cu versuri ce nu vor disparea niciodata. Am castigat o poveste pe care o pot spune mai tarziu.

 Dar doare, doare un sapte august asa pentru ca mi-l imaginam altfel, pentru ca voiam sa fii langa mine. Nu voiam un sapte august in care sa ma prefac ca totul e bine, nu voiam un sapte august cu sentimente de piatra. Am primit doar o imbratisare, si atat; si da as fi vrut mai mult as fi avut nevoie de toate sentimentele de anul asta. As fi avut nevoie ca tu sa fii aici. Am scapat in goana dupa fericire notiunea timpului, prietenii m-am scapat pe mine. Mi-am pierdut orice deznadejde am putut fi optimista pentru prima data, nu a ajutat... optimismul nu ajuta niciodata!

Draga eu de la 16 ani, nu spune niciodata "pentru totdeauna", pentru ca "totdeauna" al tau e posibil sa vina mai repede decat credeai. Cu drag, cineva care a dat totul si ar fi putut sa dea si mai mult.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu