image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Capsula timpului


O sa-mi ascund amintiri,dezamagiri, vise faravreun sens. O sa-mi ascund o parte din viata doar pentru a o regasi peste o eternitate, iar cand voi dezgropa totul voi rade de simplele iluzii de copil. M-am decis azi sa-mi iau viata in maini, sa fac exact ceea ce vreau, sa nu ma mai gandesc numai la ce e bine pentru viitor, sa-mi fie bine acum, in prezent. Azi ingrop capsula timpului in cel mai adanc loc de pe planeta. Acolo unde doar timpul o va gasi. Ascund sentimente doar pentru a le gasi mai tarziu, atunci cand va fi trecut prea mult timp pentru a mai durea totul ca acum. Ingrop sperante, momente dulci, sunete muzicale, versuri, iubiri, pe mine...

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu