image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Prioritati



De prea mult timp nu mi-am mai vazut prioritatile, am vazut doar sufletul altora, sentimentele lor, am incercat un timp indelungat sa ajut pe toata lumea. Si? N-am rezolvat nimic, am pierdut necunoscuta ecuatiei, EU. Eu, sufletul meu, sentimentele mele, tot ceea ce am fost si acum nu mai sunt. Am pierdut pariul pe care-l faceam cu mine insami, ca nu ma voi transforma in ceva ce nu cunosc, poate ca recunosc anumite lucruri, dar sa fiu serioasa m-am saturat sa ma uit pe mine pentru altii. Mi-am calcat orgoliul in picioare, de cate ori? O mie? Prea mutin. Si n-am rezolvat absolut nimic. Acum? Acum incerc sa-mi pun in oridine prioritatile, sa ma gandesc numai la mine.

Me myself and I, that's all I got in the end.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu