image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Incredere



Incerc sa numar persoanele care au fost langa mine, persoanele care mi-au suportat absolut totul, care nu m-au lasat, persoanele care au avut grija de mine, pentru ca da, am nevoie de cineva care sa aib a grija de mine... Sunt atat de putine, nu imi trebuie mult ca sa-mi dau seama ca am pierdut increderea pe care o aveam in multi. Imi e greu sa realizez ca au plecat, ca m-au tradat, ca n-au fost aici. Imi e greu sa cred ca s-au jucat cu mine, ca m-au lasat sa cad cand aveam o nevoie a naibii de mare sa fie langa mine. Am avut increderea aia pe care o are orice copil, increderea aia oarba in oricine.Am crezut ca voi aveza pe cineva langa mine cand voi avea nevoie. Si ghici: nu am avut. Tai multe persoane de pe lista increderii... Raman doar urme peste care nu pot sa trec, cu toate astea sunt fericita. De ce? Pentru ca increderea mea e pusa bine.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu