image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Daca ai noroc sa intalnesti o minune, sa ai grija de ea.


Imi e destul de greu sa incerc sa mai leg cuvinte care sa aiba o logica dupa atata timp in care mi-am scurs gandurile prin prisma sufletului intr-o cupa in care ar trebui sa fie nectar pur. Si ce daca incerc sa iau locul unei vieti netulburate? Si ce daca mint incontinuu ca totul este bine, ca pot sa gust din viata fara ca sa nu ma gandesc nicio clipa ca ea se va termina? As vrea sa pot sa inghit totul dintr-o singura imbucatura. Sa ma delectez cu aroma de rasarit la fiecare apus al lunii. As vrea sa percep sunete cu ochii si sa simt vibratiile corpului tau cu genele. As vrea sa fie totul simplu ca refrenul care iti ramane intiparit in minte si nu-l mai poti scoate, refrenul din cauza caruia iti curge sangele de 3 ori mai repede prin vene, refrenul care nu ma lasa sa te pierd. Si ce daca nu vreau sa impart cu toti ceea ce simt ca este doar al meu? Am o minune, nu nu am nevoie de altcineva care sa ma invete cum sa o pierd. Am nevoie de propria'mi nebunie cu gust dulce amarui care ma va purta singura pe meleagurile dorintei, pe plaiul imaginatiei. Am nevoie de un strop de noroc care sa ajunga la mine printr'o sageata a lui Eros, am nevoie ca minunea mea sa-mi fie nectar. Am nevoie de minunea propriei nebunii.. Si totusi, daca ai noroc sa intalnesti o minune, sa ai grija de ea!

Share this:

CONVERSATION

1 vise sparte: