image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Slowly....


Ai incercat vreodata sa lasi totul putin mai usor? Sa te preocupi de propriul tu mai mult, si de restul mai putin? Ai incercat sa nu te mai invarti tu in jurul persoanelor, ci ele in jurul tau? Nu? Pacat. E linistea dinauntru care iese la suprafata. E frica de nou, dar e o relaxare placuta a propriei existente. E ca atunci cand incepe vara si nu ai nimic de facut. e ca atunci cand nu alergi dupa niciun iepure dar prinzi 3 din greseala. Imi invart viata intr-un cerc vicios de dorinte, orgoliu, vise, sperante, nemultumiri, neplaceri, iubire, eu. Nu-mi displace sentimentul de eu pur, de vechi, de propria-mi nebunie a sufletului. Nu-mi impart timpul in 10, ci in mii si mii de bucatele de raze pe care le presar cu si mai multa dor. Imi simt palmele ca un infinit propriu al undelor vietii, imi construiesc in mine un eu care nu spera, ci vrea sa faca.


Sunt propria mea papusa ghidata de simturile proprii. Sunt un eu al cunoasterii inexistentului si al intrigii in suflet.

Share this:

CONVERSATION

1 vise sparte:

  1. superb , dudus , superbbb <3 . cata dreptate ai . cred ca e un sentiment genial .

    RăspundețiȘtergere