image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

15-16 ani- varsta subiectiv-impersonala




Cam cu ce ramai de la varsta asta? Cu dezamagiri, iubiri, secrete, prietenii, dezamagiri iarasi, prieteni falsi, zapada pe gene, stelute in ochi, miros de ciocolata, carti citite inainte sa adormi, gandurile tale scurse parca, iubire, vesnicie, acceptarea vietii, adolescenta cuvintel si cam atat.
Nu-mi pasa cum ma vede cineva sau cum o sa-si aminteasca cineva de mine, cum eram eu la 16 ani, nu-mi pasa decat amintirile pe care le voi pastra eu, in minte, in ganduri, in suflet, aici.
Nu-mi pasa cate randuri voi putea scrie pana atunci, cata iubire voi ascunde, nu-mi pasa cate dezamagiri o sa am. 16ani, e varsta despre care vreau sa-mi amintesc ca am uitat sa dorm, ca m-am pierdut in muzica si in cuvinte, e varsta pe care vreau sa o tin minte avand cele mai frumoase nopti, cele mai spectaculoase iesiri, vreau sa fie varsta la care sa incep sa-mi dau seama cine sunt, cine voi fi; cine am fost o stiu prea bine. 16 ani, iubire de copilarie, sentimente de adolescent, gandire incetosata, dezamagirea vietii pe care o duci. Dezamagire fata de tine, 16 ani si nimic realizat pana acum, si parca ai trait degeaba.
Cei 16 ani sa mi-i aduc amine ca o poarta spre adevarata eu, spre mine, spre un ego, spre propria-mi nebunie imbracata cu petale de trandafir alb. Sa-mi miroasa a muzica, sa-mi cante iubirea prin vene, si asta doar la 16 ani.

"Vad pe fereastra o mana de papusa zburand. Un picior. Apoi un cap rotund si chel. Si-un trunchi de corp oprindu-se intre crengile plopului din fata. Perusha din plastic. Imbucatatit.Ma duc la fereastra.Pe jos mai vad: o roata de lemn, un peste rosu, o bila verde. O rochita pluteste acum prin aer. Cine-o fi fetita cea nebuna care le-arunca? Ce-o fi in mintea ei?"

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu