image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Vis adolescentin


11.01.2011 Seara de iarna pierduta printre randuri

Cu zbor de copilarie incepe totul, incepe ceea ce nu a inceput niciodata, se construiesc memorii pe portative ingalbenite de timp.
Sunt doar o adolescenta ca si celelalte, dar eu ma joc cu iubirea, o dansez, o respir cu fiecare miscare ce o fac. Tin in maini sageti colorate in rosul sangeriu al eternitatii inexistente. Regulile sunt atat de simple, pentru mine aproape inexistente. Insa nu e un joc ca oricare altul, ma inconjoara cu parfum de cer, de albastru pierdut in zare. Si asta se intampla de fiecare data cand tin panglicile in mana, cand fac piruete si ele formeaza scutul meu de aparare, asta de fiecare data cand urc pe scena si orizontul e mai larg , cand stelele mi se deschid, cand le pot lua in palma. Aripile mi se frang rareori in bataia luminii ce invaluie fiecare reprezentare.
Cand gresesc rasuflu adanc, ma trezesc din al meu vis adolescentin al gandurilor ireale ce se intrepatrund cu ratiunea. Nu au logica, nu caut asta, jocul meu vrea doar sa ma tina departe de lumea reala, de lumea rece fara pic de rosu, o paleta ce uita sa contina culori, imi protejeaza sufletul de nepasare, ma incalzeste. Totul ingheata cand notele nu mai plutesc in sala, chiar si sufletul rataceste singur spre infinit.
Privesc multimea ce aplauda, ce-mi da flori si revad speranta din mine, a adolescentului naiv, cu suflet mare, cu o multitudine de idei asupra lumii, adolescentul care nu stie mai nimic, caruia ii este straina pana si propri-ai persoana .
Ridic ochii si-mi vad propria reflexie, de copil cu ochi mari in spatele carora se afla visul unei dansatoare.
Aud culori si vad sunete, pictez litere si invat sa visez mai mult, e doar vocea din mine si ceea ce nimeni nu a inteles vreodata.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu