image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Ninge memorabil pe aceeasi adresa


Nu pot rescrie ganduri. Nu pot simti cuvinte. Nu pot citi tristetea. Nu pot sa ma prefac ca-mi pasa, pentru ca uneori chiar nu-mi pasa. Nu pot sa vorbesc fara sa ma gandesc mai intai. Nu pot iubi fara sa simt fluturi in stomac. Nu-mi pot aminti fara amintiri. Nu-mi pot cere scuze fara fapte. Nu pot scuza ceea ce inca doare. Nu vreau sa incerc sa uit. Nu pot sa desenez fara albastru. Nu pot sa simt parfum de zapada. Nu-mi incerc norocul, nu ma joc cu faptele. un "nu" surd apare in fiecare fraza pe care o leg. O clipa de tacere, si totul e mai linistit, cel putin pentru mine. Clipe care au trecut demult ma lasa rece. Persoane, ma uita in locuri in care nu am mai fost niciodata. Doar ninge. Imi acopera inima cu o paleta de un alb prea imaculat, dar nu vreau sa se opreasca. Vreau sa simt culori si sunete. Vreau sa iert fara sa uit. Vreau sa simt parfum de zapada proaspata. Vreau sa vorbesc si sa gandesc mai intai. Vreau sa-mi rescriu povestea pe matase rosie. Vreau sa-mi ninga in suflet. Sa ninga numai pentru mine. Cunosc privirea asta de strain.
Sa ninga memorabil pe aceasi adresa, scrisa pe o scrisoare catre inima ta. Scrisa de suflul meu. Pusa pe pragul unei usi de o amnezie a trupului. O scrisoare fara raspuns scris, cu raspuns in vorbe care sa-mi incalzeasca gatul cu miros de iarna.

Share this:

CONVERSATION

1 vise sparte: