image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Fara cuvinte.



A trecut destul de mult timp de cand nu am mai scris nimic, de cand nu am mai stat in fata tastaturii cu randuri pregatite, cu idei intiparite in minte. De ce? Nici eu nu stiu. Poate ca acum, cuvintele se sperie, nu vor sa apara, si gandurile sunt ascunse undeva departe, nu au sens pe hartie, nu au rost in cuvinte, s-ar pierde toata esenta lor. Nu am crezut vreodata ca va veni momentul in care sa reusesc sa scriu pentru oricine, dar pentru mine nu, sa gasesc idei in personaje pe care nu le-am mai intalnit niciodata, nu am crezut ca ma pot lasa asa de usor de lucruri pe care le incep, si nu am crezut ca o sa vreau sa-mi revin. Sa nu-mi mai fie dor de vechea eu, sa nu ami aud" schimba-te la loc" pentru ca nu stiu cum sa mai fac asta, pentru ca nu prea intelege nimeni, toti spun ca ma ajuta, si asa este, dar daca eu nu stiu sensul in a ma schimba? Draga veche eu, daca citesti asta sa stii ca am nevoie de tine, am nevoie de tine in fiecare clipa a vietii, in fiecare secunda cand rostesc " te iubesc" pentru ca vreau sa simt totul ca atunci cand erai langa mine. Ai plecat, veche eu, si nu ti-ai luat nici macar un ramas bun, nu mi-ai spus ca intr-o zi vei inchide usa si ca ma vei parasi, ca ma vei lasa sa ma schimb in felul in care m-am schimbat acum. Draga eu, incearca sa revii, sa faci totul sa fie ca la inceput, mai lasa-ma sa plang din cand in cand, pentru ca eu cred ca mi-ai luat si lacrimilie, pentru ca nu mai pot, pot doar sa devin ceea ce nu am crezut vreodata ca voi deveni. Draga eu, din cauza ca ai plecat ii dezamagesc pe toti, nimeni nu ma mai cunoaste, nici eu, daca asta sunt eu... Asa ca daca ma auzi, revin-o in viata mea, sau cel putin, lasa-ma sa revin eu la tine, sa intru iarasi in pielea ta, sa fiu iarasi tu...

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu