image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

De-a v-ati-ascunsa cu mine.


Sunt doar ceea ce cred eu ca sunt. Sunt propria-mi nebunie ce-mi inunda narile cu parfum de trandafir uscat. Sunt o culoeare cerata rupta de un copil dupa ce a desenat un sotron fara o cifra. Sunt amintirea vie a nonsensului imbinat cu nonexistenta. Sunt un alt EU al meu. O alta parte ce se ascunde sub ochi caprui. O alta privire, dintr-un alt unghi, a adolescentei urmarite de copilarie. Sunt gustul de portocala pe care o mananci seara, sunt iubirea perfecta intr-o lume fara ziduri. Sunt pierderea de sine a vietii. Sunt creatia divina uitata de timp pe o banca a cuvintelor. Sunt o toana a mea. O eliberare a sufletului, un joc de-a v-ati-ascunsa, cu mine insami.
Ma joc pe portative de pian cu sunetele muzicale furate de la un greiere. Ma prefac ca-mi pare rau, dar nu-mi pare. Imi place sa ma joc cu ceea ce nu este al meu.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu