image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Catre trecut


Dragul meu trecut, pe care te-as plange de multe ori, imi lipsesti. imi e dor de tot ce se intampla acum 3-4 ani. De mine de atunci. De prieteniile de atunci. De ea care acum nu prea mai este... Draga pagina de jurnal rupta de timp, nu stiu ce sa fac cu toate amintirile, nu stiu cum sa uit, sa trec peste, incerc sa fiu tare, dar ce rost are? Nu pot. Doare cand vad poze, doare cand mi-amintesc cate am pierdut, doare ca nu mai exista prietenie. Draga uitare de timp, as vrea ca pentru o clipa sa mai fie totul la fel. Mi-e dor de zambet, de prostie, de poze, de imagine, de viata, de clatite, de muzica, de povesti, de aroma, de spirit, de atunci...

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu