image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

A trecut un an.


A trecut un an de cand am pus primul gand aici, primul sentiment, primul regret, prima sperantatotul a trecut ca un fum. Parca unele lucruri nu s-au schimbat, chiar daca eu nu mai sunt aceeasi. Un an oate schimba fiecare partitura, fiecare rand, fiecare zambet, fiecare privire... Si nu regret nimic din ce am facut anul asta, totul m-a facut sa fiu mai tare, fiecare cuvintel scris ma incurajeaza sa merg mai departe, pentru ca atunci era mai rau. Pentru ca sunt prea multe lucruri scrise aici care pentru altcineva inafara de mine nu conteaza, care sunt viata mea timp de un an... Nu am crezut ca o sa ma tin sa scriu aici totul, nu am crezut ca o sa reusesc sa ascund atatea sentimente in cateva povesti, in cateva pagini, nu am crezut ca cineva poate sa incerce sa ma cunoasca numai din ce este scris aici. nu credeam ca voi vrea vreodata sa scriu din ce in ce mai mult, nu credeam ca voi avea pauze atat de mari care ma vor face sa vreau sa uit tot ce este aici, nu credeam ca o sa dureze un an, un an in care sa reusesc sa fac atat de multe lucruri. Nu are rost sa spun acum tot ce s-a intamplat, ar fi prea devreme, insa curand voi scrie. Curand voi lasa chiar totul sa se astearna cu lietre mov, curand tot anula sta se va insira aici, intr-un singur loc, intr-un singur loc mai aproape de inima mea, intr-o singura privire de copil care isi da seama cat de mult sa putut schimba totul... Si prin totul... tu nu o sa sti niciodata la ce ma refer.... ca va fi altfel. Si acum, dupa un an parca

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu