image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Putina pauza, va rog?


Am nevoie de cateva zile in care sa dorm, sa-mi revin. Sa respir. Pentru ca nici asta n-am mai facut-o de mult asa cum trebuie. Simt ca ma invart intr-o rutina, si ma ameteste la culme. Vreau sa-mi revin. Sa nu ma mai intrebe toata lumea daca am ceva, daca sunt bolnava. Sunt bine oameni buni, dar incep sa functionez din ce in ce mai rau. Totul parea asa simplu la inceput si acum nu-mi dau seama decat ca e greu si ca intr-un timp foarte scurt, adica saptamana asta care urmeaza eu trebuie sa fac 15 mii de chestii, si sincer nu vreau sa fac nici una, saptamana asta vreau sa fug asa putin, sau cel putin sa nu ma deranjeze nimeni, sa pot sa stau linistita in coltisorul meu. M-am saturat sa nu pot sa stau concentrata, vreau pauzaaaaaaaaa. Si pauza vine deabia peste cat? 8-9 zile? Damn daca supravietuiesc am o listuta foarte draguta pe care trebuie sa o pun in practica in timpul pauzei...

"Si stii ca iarna tu esti marea mea.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu