image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Pot sa pun stop?


Vremea a trecut mult prea repede. Parca timpul a stat in loc. Imi amintesc perfect fiecare clipa de anul trecut, 24 decembrie. Chiar imi amintesc tot. Toate iluziile, toate cadourile si toate zambetele false care credeam ca vor deveni reale. A trecut un an si parca cineva a apasat butonul STOP iar acum a dat din nou voie timpului sa curga. A trecut asa de mult.. 12 luni si inca nu-mi vine sa cred cate s-au putut intampla. Cate se pot schimba intr-un an, intr-o seara. Un an, o viata mai putin. O dragoste in plus. Un gand bun in minus. O speranta pusa bine deoparte. Nu-mi voi aduce aminte niciodata Craciunul, ca acum, insa il voi tine minte ca acum 6-7 ani, cu Mos Craciun, cu magie, cu sufletul plin de ardoare sa-l prind, sa-l vad, sa-l rog sa ma lase sa merg cu el. Au trecut anii si parca noi am ramas aceeasi, insa amintirile noastre s-au schimbat incetul cu incetul, inocenta a disparut strop cu strop, imaginatia s-a presarat peste copiii mai mici, dorinta s-a scurs dintr-o sticla rosie peste inimi incalzite de dor. Si am ramas doar noi, noi care incercam doar sa mai simtim Craciunul, care nu vrem sa uitam clipele dulci, clipele in care fiecare rasuflare pe geamul aburit conta, fiecare desen facut cu mana noastra, fiecare scrisoare pe care i-o lasai lui, impreuna cu prajituri si lapte. Fiecare clipa a copilariei petrecute pe o raza de soare. Si acum, cineva va opri iarasi timpul in loc, si o lacrima va ramane impregnata pe un obraz cald, o lacrima datorita nostalgiei ce pluteste in aer, o lacrima care curge in fiecare an, la aceeasi ora, din acelasi motiv. Anul acesta as vrea sa apas eu butonul, sa fiu eu cea care face asta. Sa fiu eu vinovata deoarece oamenii isi amintesc de clipele copilariei cu drag. Pot sa pun stop? Pot?

Share this:

CONVERSATION

1 vise sparte:

  1. superbbbb <3 . ai talent , imi place la nebunie cum scrii ,
    si atingi partea aia sensibila a fiecarui om >:D< !

    RăspundețiȘtergere