image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Last day. Goodbye fifteen.


Cause when you're fifteen and somebody tells you they love you
You're gonna believe them

Ultima zi. Si nu situ cand a trecut. Nu stiu de ce totul a trecut asa de repede. Insa anul asta a fost unul mai bun. Am realizat prea multe lucruri la 15 ani, s-au schimbat atatea... Si totusi anul asta a fost anul meu special, a fost ceva de vis.. Si maine se termina. Dar incepe ceva nou. Si totusi. Multumesc 15 pentru ca m-ai invatat sa iubesc, sa spun lucrurilor pe nume, ca m-ai facut mai tare, ca nu m-ai lasat sa plang. Ca mi-ai dat fiorii aia dulci in stomac, ca mi-ai dat prieteni noi, ca m-ai invatat ca cine imi este aproape acolo va fi mereu. Ca m-ai facut sa uit multe lucruri aiurea. Ca mi-ai desenat zambetul in fiecare zi si mi-ai dat nori pufosi in vise. Multumesc ca mi-ai aratat cine sunt, cine sunt cei de langa mine si ca uneori viata poate fi chiar mai frumoasa decat iti inchipui. Ultima zi la 15 ani, si vreau sa nu las ziua asta sa treaca asa neobservata. Nu nu o sa o las. Multumesc 15...

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu