image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Draga Mosule,



A trecut inca un an in care am asteptat perioada asta cu mare nerabdare. Nu-mi doresc foarte multe, poate putin din fiecare bucurie pe care am trait-o anul acesta sa se repete, cateva grame de iubire in plus data de cei din jur si o picatura de speranta care sa se adauge la borcanul pus deoparte, acolo sus. Nu cred ca imi mai pot dori ceva, am primit anul acesta lucrurile inzecit, tot ce am dorit mi-a fost adus. Tu poti doar sa-mi lasi putina magie in fiecare clipa din acest decembrie, sa-mi aduci cativa fulgi de zapada, si cateva clipe frumoase pe care sa le petrec cu toti prietenii. Stiu ca tu imi vei aduce si anul acesta persoane care sa fie langa mine, zambete, clipe de neuitat, vise care sa para mai reale decat insasi realul si grame de amintiri pe care sa nu le uit niciodata. Mai da-mi mosule si ziua bucuria clipelor inzecita, adu-mi in fiecare vis cate o farama de iubire, o clipa de speranta si o adiere de intelegere din partea celorlalti.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu