image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Draga 2010,


An al aromei de bucurie, de fericire, de iubire. Draga anule care mi-ai aratat o alta cale pe care pana acum nu o mai vazusem, care m-ai indrumat sa fac unele dintre cele mai bune alegeri pe care le-am facut pana acum, dragul meu an cu o influenta gigantica asupra mea, sunt atat de multe lucruri pentru care as vrea sa-ti multumesc, prea multe pot spune. De cateva zile incerc sa fac o lista cu tot ce am realizat anul acesta, insa imi vin in cap mult prea putine lucruri, o sa incerc sa ti le insirui dragul meu an, pentru ca vreau sa-mi amintesc mereu de tine...
Pot incepe cu noile prietenii, care au fost din plin anul asta, prietenii cu oameni care acum imi sunt foarte dragi
Prietenii mei, care acum sunt destul de putini, dar cei adevartati se cunosc, foarte bine chiar, pentru ca ei au stat in fiecare clipa cand eram suparata langa mine, pentru ca am petrecut vara in crang mancand inghetata, sau radeam pe strazi cantand " toti traim intr-un galben submarin".
Apoi el dragul meu an, mi l-ai adus pe el, si prin asta te-ai revansat la toate lucrurile rele care s-au mai intamplat. Mi-ai adus parfum de speranta, dorinta, iubire, fericire alaturi de mine, m-ai facut sa ma schimb, sa redevin eu, sa ma armonizez cu mine, cu propria-mi persoana, sa incep sa stiu cine sunt. M-ai lasat sa imi urmez un vis, sa intru la liceul unde am vrut, sa simt ca totul o sa fie bine o data cu inceperea lui, sa ma simt implinita Mi-ai dat zile de neuitat din toata vara asta, chiar daca ele nu se vor mai repeta or sa ramana adanc intiparite in inima mea, toate serile in care ploua si eram afara, zilele pe terenul de basket Mi-ai inconjurat fiecare pas cu o melodie de pian si portocale, mi-ai oferit pe tava tot ceea ce cineva de varsta mea ar vrea, pur si simplu fara sa-ti cer. Mi-ai furat prietenii, si pentru asta nu o sa te iert niciodata, pentru ca ii iubeam, mi-ai furat multe lucruri pe care le puteam face cu ei. Mi-ai dat un septembrie dulce si cald, un noiembrie de neuitat, Zapada din plin, cat sa o poata duce inima mea Mi-ai dat "tupeul" sa arat iarasi ca un copil de 6 ani, sa ma tund, sa nu-mi mai pese, sa vreau sa uit de tot ceea ce inseamna adolescenta, si exact atunci tu mi-ai jucat o feste si mi-ai dat adolescenta din plin Dragul meu an mi-ai redat pofta cuvintelor, pofta de sufletul meu. Mi-ai facut cele mai frumoase clipe sa fie speciale alaturi de 8C, alaturi de persoanele care ma cunosc oarecum cu adevart. Mi-ai dat forta sa merg mai departe, curajul sa incerc, dorinta sa uit, puterea sa cred, iubirea sa simt, vointa sa doresc, mi-ai dat toate astea si mai mult, mi-ai dat zambete de ciocolata si caramel.
Dragul meu an, mi-ai dat cele mai frumoase amintiri, cele mai simple cuvinte, cele mai dulci clipe ale existentei. Mi-ai dat mai mult decat se poate rezuma in cuvinte, ceea ce m-ai facut sa simt, sa traiesc nu oate fi descris ramane doar aproape de mine, doar intr-un coltisor al meu pe care nu-l voi uita niciodata. Dragul meu an, cand ma voi intoarce acasa, tu vei fi plecat de mult, imi vei lipsi, insa daca poti, pune-i o vorba buna lui 2011 despre mine, si roaga-l sa fie bland, sa fie exact asa cum ai fost si tu.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu