image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Catre mine


Draga copil, draga fosta inocenta unde ai plecat? unde te-ai dus si m-ai lasat singura? Unde esti acum cand in mintea mea este o furtuna de nedescris? Fosta iubire gingasa a copilariei, ai disparut si ai luat cu tine cuvintele, randurile de fericire si tristete. Fosta prostie copilareasca mi-ai lasat prin vene sa curga doar dorinta nebuna de a putea lega un cuvant, dar mi-ai furat fiecare idee fie ea si nesemnificativa. Draga amintire uitata care te zbati in capul meu pentru un locusor, imi cer scuze ca nu ai avut loc de la inceput, si ca te-am lasat sa dispari ca un fum. Draga copil prost, nu te-ai saturat sa-ti plangi de mila? nu te-ai saturat sa ramai in loc, sa-ti vrei trecutul? Ce acum iarasi ramai blocata? Nu mai mergi mai departe, ei toti iti spun ca asta trebuie sa faci. Draga copile pierdut printre randuri, aminteste-ti ca asta e tot ce ai, si continua, nu te mai da batuta, lasa tot in spate. continua. Persista ideile in aer. Incearca sa profiti de fiecare minutel. Sa uiti fiecare "nu" din viata ta. Sa iubesti fiecare "acum" care va urma, fiecare viitor, fiecare particica de "atunci". Si e doar o declaratie a propriei nebunii, a propriei viziuni despre nimic. Si e doar catre mine...
Draga eu, cand o sa-ti dai seama cat de multe ai pierdut, si vei mai pierde sa ma cauti.
Cu drag, o prietena

Si rujul ei rosu se stergea incetul cu incetul, parfumul ei ramanea impregnat in matase, gandurile 
erau tintuite intre pereti.Si ea uita, uita si stia asta.. Dar lasa totul sa devina un 'acum"...

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu