image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Panica de ras.


Multumesc tuturor persoanelor care astazi mi-au acceptat starile de ras. In special Mariei aka Degetica, care ma acompania si pe care am stresat-o toata ziua cu numele ala. Apropos, sa nu-ti faci sperante ca o sa scapi de chestia asta prea curand.
Iti multumesc si TIE, pentru ca ai ras cu mine, pentru ca m-ai gadilat, pentru ca m-ai sarutat cum de mult nu o mai facusem. Si totusi, trebuie sa-i raspunzi Mariei la intrebare" vrei sa reactionam ca MG cu O2?" [ea nu e sanatoasa, nu eu].
Multumesc apei din laboratorul de chimie care curgea INCONTINUU ca sa-mi faca mie in ciuda si colegilor de langa mine care ma acompaniau in "mersul cu calutii".
Apoiiiii ii multumesc rasului care a aparut ca prin minune, tocmai azi![ieri unde naiba erai cand aveam nevoie de tine?]

Mi-era dor de o zi nebuna. De un ras d-asta tampit. De o stare de aiureala totala, in sesnsul bun al cuvantului.

Share this:

CONVERSATION

1 vise sparte:

  1. criza de ras <3 ?
    sau ! ori ! nu stiu ! f de la .. focar , bineinteles .
    >:D< !

    RăspundețiȘtergere