image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Opriti timpul.


Cine mai stie cand este trecutul viitorul sau prezentul? Cine? Nimeni. Nimeni, mai ales atunci cand aflii ca tot ce gandesti acum, peste o secunda devine trecut, iar tu traiesti in prezent dar defapt prezentul tau e un viitor care trece. Trece totul ca un fum. Mult prea repede. Opriti putin timpul. Intarziati-l. Trimiteti-l undeva departe de aici. Lasati clipele sa dureze o vesnicie. Sa simtitm mirosul toamnei, adierea vantului pe fetele imbujorate. Sa ne indragostim de 5 ori mai repede si dragostea sa se deruleze incet, incet dar sigur, pe o pelicula de la cinema. Timpul nu face decat sa-mi coloreze in nuante de albastru violet fosta copilarie. Si eu inca o vreu langa mine. Opreste-te. Fa 2 pasi in spate, si lasa-ma sa mai traiesc putin. Pleaca. Dispari.Du-te. Vreau sa curgi in sens invers. Imi e dor de atunci cand nu stiam sa citesc ceasul.. niciodata nu tineam cont de tine. Dar tu? Ei bine, tu continui sa mergi in fata, sa ma depasesti, sa ma impingi de la spate sa continui, sa nu raman in urma. Si totusi, ce ai tu impotriva daca eu vreau ca filmul meu sa dureze ani?

Share this:

CONVERSATION

1 vise sparte:

  1. Chiar credeam ca sunt singura care uraste timpul. Timpul cu tot ce tine de el. Ne rapeste amintiri, persoane.. Pot fi imuna la aproape orice chestiune ce tine de viata, mai putin de trecerea timpului, el e singurul cu care nu pot lupta.. Ce putem face oare ? Nimic ! :)

    RăspundețiȘtergere