image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Noiembrie.


In fiecare luna in care esti cu mine e noiembrie. E noiembrie al sufletelor noastre ce se intrepatrund cu cateva raze de soare. In fiecare clipa cand sunt langa tine e un noiembrie dulce care se muleaza perfect pe ceea ce simtim noi. In fiecare clipa cand esti departe noiembrie isi arata partea intunecata si presara stelute de frig pe ochii mei. Cautand un refugiu al vietii te regasesti in caldura, iubirea, armonia lui noiembrie. Noiembrie atat de sumbru si placut. Atat de plin de viata si totodata atat de mort. Ca fiecare frunza ce se mnai bate sa ramana intr-un copac. Noiembrie. Luna regretului ca nu ai privit un apus, luna in care "adio" e mai dureros decat a fost vreodata. Imprastie-mi un noiembrie in fiecare zi. Un noiembrie in care sa ma las iubita si in care sa iubesc. Da-mi un noiembrie imbracat in portocaiu si mov. Lasa-ma sa gust savoarea de luna care duce cu ea durerea. Noiembrie. Luna in care te desprinzi de realitate. luna cu o sonoritate magica si cu clopotei aramii in par. In fiecare secunda e noiembrie al vietii mele. In fiecare moment un noiembrie te imbratiseaza dulce si te saruta pe frunte ca sa-ti arate ca ai mai crescut cu un an. In fiecare noiembrie e un strop de venin amestecat cu miere. In fiecare zi e noiembrie. Mereu e noiembrie al sufletului meu..

Share this:

CONVERSATION

4 vise sparte:

  1. of cat de indragostita esti tu! imi place foarte mult cand o persoana care e capabila de atata iubire. ai grija de ea si ajut-o sa infloreasca in fiecare zi

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat de frumos e ! Scri foarte bine ,imi place sa te citesc de fiecare data ,totusi cum se schimba vremea si amintirile asa ar trebui sa fie si cu sentimentele .

    RăspundețiȘtergere
  3. Indragostito :d imi place cand dragostea pluteste nu numai in aer, ci si in cuvinte :*

    RăspundețiȘtergere