image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Iubesc, am curaj si mã tem.


Imi e dor de luna august. De vara. De tot ce tine de TINE. Mi-e dor sa simt soarele cald pe fata si bratele tale. Vreau din nou libertatea de atunci. Clipele in care stiam ca nu am nimic de facut, in care adoram sa-mi pierd timpul... Au trecut 3 luni...si mie inca imi e dor. Imi vreau momentele cu el..cu ei inapoi. Ma tem sa merg in fata pentru ca iarasi voi face numai prostii. Voi gresi. Si nu stiu de cate ori ei ma vor mai ierta.. Mi-e dor de noptile in care imi imaginam ce voi face ziua urmatoare. in care fiecare minut era o noua aventura. Acum totul devine banal din nou. Tanjesc la toate acele amintiri...

Iubesc, am curaj si ma tem

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu