image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Incredere si cuvinte.


Simt o nevoie tampita sa citesc ceva. Sau sa scriu. Sa aberez in mii de pagini. Sa-mi amitnesc lucruri din trecut. Sau doar sa citesc... Sa citesc pana mor de somn si apoi sa mai citesc putin ca sa fiu sigura ca adorm. Incep sa-mi lipseasca cuvintele. Am impresia ca de la un timp ma hranesc cu ele. Si ele sunt din ce in ce mai putine. Am nevoie de increderea ca iar pot scrie ceva. Sa ma apuc de ceva dar sa-l termin. Am nevoie sa stiu ca nu ma las pana cand nu termin. Si am nevoie de asta acum. Acum cand vremea nu ma ajuta deloc. Cand e cald. Cand nu am cum sa aud sunetul ploii si sa fiu manata de el sa fiu una cu cuvantul... Am nevoie de o plecare din lumea asta undeva departe.. Am nevoie de cuvinte si de incredere. Da. Astea trebuie sa le recastig zilele astea...

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu