image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Happy nameday for me.


Si incepe iar perioada aia, in care aud non stop "La Multi Ani" si in care ma ia toata lumea in brate si in care ma simt bine. Nu las nimic sa ma supere, nu vreau, nici macar teza la latina de azi nu-mi strica dispozitia. Nu nu vreau.:). Si sincer, ziua asta a inceput prea perfect, prea minunat, defapt nu a inceput de cum s-au revarsat zorii, nu, de la 12 noaptea, fix. Si da te iubesc mai mult, ca un copil mic ce il asteapta pe Mosu' am asteptat  sa ma suni. Sa-mi amintesti cat de importanta sunt. Si nu, nu voi lasa nici macar "dedicatia" de dimineata sa ma supere. De ce? Am invatat ca fiecare are drept la opinie... Si chiar daca nu sunt de acord, ce sa fac eu? Si nu, nu am uitat cine sunt, nu mi-am uitat prietenii, sunt aceeasi, dar poate nu toata lumea a vazut asta. Revenind. Multumesc tuturor pentru urari, pentru hugguri si kissuri.
A voastra prietena Andreea, aka Dudus care va ureaza la multi ani.:)

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu