image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Mă culcasem lângă glasul tău şi te iubeam


Mă culcasem lângă glasul tău şi te iubeam, de fiecare data cand plageam, cand ii uram pe ceilalti.
Mă culcasem lângă glasul tău şi te iubeam in fiecare clipa in care puteam, in fiecare moment in care plangeam pentru ca erai acolo.
Mă culcasem lângă glasul tău şi te iubeam pentru ca ma incalzeai intr-o zi racoroasa de octombrie
Mă culcasem lângă glasul tău şi te iubeam pentru ca inviai toata natura doar pentru mine
Mă culcasem lângă glasul tău şi te iubeam cu mai mult dor in fiecare zi de toamna tarzie, in care natura plangea pe fetele noastre, si tu incercai sa ma protejezi.
Mă culcasem lângă glasul tău şi te iubeam, in fiecare zi, in fiecare minut, in fiecare moment, mă culcasem lângă glasul tău şi te iubeam

Share this:

CONVERSATION

1 vise sparte: