image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Le français et toi


In momentul asta pe langa langa astea 2 chestii+ scoala eu chiar nu mai stiu nimic. M-am saturat de ora 8 dimineata, si de tabla aia dupa care nu se intelege nimic. Mi-e dor sa lenevesc, mi-e dor de caldura... De ce franceza? Pentru ca ma sperie in momentul asta materia asta.. Pentru ca nu mai pricep nimic, si pentru ca am observat ca trebuie sa ma chinui sa invat in cateva saptamani tot ce am invatat in 4 ani, defapt ce n-am invatat... Si acum nu mai exista "nu am invatat in generala"... Nu.. ci "n'ai invatat? foarte bine. cauti informatiile si ineveti ACUM". Dar daca acum noi numa de asta nu avem chef... prevad ca franceza va fi o materie très compliqué. Am intrat intr-o rutina d-aia "dute vino" si nu mai vreau... Au trecut numai 5 saptamani, si mie parca imi lipsesc razele soarelui si zilele in care dormeam pana la 1...
Si tu. Tu cel care vii la mine uneori si ma iei in brate si razi de mine ca nu am stare, si imi spui ca totul va fi bine. Tu cel care ma rogi sa merg cu tine acasa si eu nu pot din cauza unei raceli aiurite. Tu cel care nu mai ai mesaje si ma disperi. Tu cel la care ma gandesc in fiecare ora, si uneori imi spun in gand" nu acum sunt concentrata" si dupa 2 minute," dar totusi, vreau langa tineeee" [exemplu ora de fizica, Marié stie].


Si totusi, trebuie sa ma apuc sa invat francezaaaaaa

Share this:

CONVERSATION

1 vise sparte:

  1. imi place mult a doua parte a postului , dudus >:D< !
    imi place cum scrii tu la persoana a II-a . iubesc asta .
    si da , trebuie sa invatam in cateva saptamani materia pe care nu am invatat-o in 4 ani . eu acum vreau sa ma apuc de franceza . vreau sa invat sa citesc calumea desi nu stiu .. e aiurea .

    RăspundețiȘtergere