image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Eu, Tu si restul lumii.

Imagineaza-ti o sala de sport imensa, plina cu elevii celui mai important liceu din oras. Si toata lumea sa fie atenta la minunata dezbatere care ne-a scurtat orele.. iar voi 2... voi 2 sa uitati de ceilalti si sa stati unul in bratele celuilalt fara sa va pese de nimic. Cam asa a decurs seara noastra.. prieteni multi.. zgomote amuzante facute de microfoane, EU si TU. Noi 2 jucand un rol pe scena regretelor. Doar amuzament, amintiri si desene cu "love":-". "I will be your teenage dream tonight". Ei bine, da, tu esti visul meu adolescentin. Si tot ce se intampla acum, pana si ploaia asta care ne-a impiedicat sa mai petrecem putin timp impreuna, totul se leaga de "our teenage dream".
Suntem doar EU,TU si restul lumii. Si asta imi palce cel mai mult, ca nu ne pasa, ca atunci cand suntem amandoi nimic din real nu intervine. Suntem doar Tu, Eu si ei..

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu