image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Dupa mult timp


E prima data dupa mult timp in care zambesc de dimineata. In care nu ma las acaparata de tot felul de ganduri. E prima data dupa mult timp cand imi aduc aminte visele din noapte. E pentru prima data de mult timp cand as vrea sa merg afara sisa stau cu cu capul spre cer privind norii.Azi chiar nu-mi pasa de timp, de altceva decat de mine. Azi vreau sa rad. Sa fiu vesela. Azi vreau sa fiu iarasi eu.

Share this:

CONVERSATION

2 vise sparte:

  1. E bine ca poti sa zambesti...:( vreau si eu

    :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci presupun ca ai avut o zi buna :)
    Fa in asa fel incat sa se repete.


    [Multumesc mult pentru comentariu, cu toate ca am dat'o in plans care sa sfarsit intr'un ras prostec, m'a ajutat :o3 ]

    RăspundețiȘtergere