image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Balul Bobocilor B.P.Hasdeu 2010


Puteam sa jur ca se va termina mult prea devreme. Puteam sa jur ca nu ma voi distra si m-am distrat. Puteam sa jur ca nu voi sta cu tine, si am stat cu tine . Seara noastra impreuna, depfapt prima noastra impreuna nu putea sa fie mai buna. pe cuvant. Masa baietilor, si Maria pe care am facut-o sa rada incontinuu. Si EL. Si pozele noastre. Si zambestele. si dansul nebun. sau "colt de suflet". Toate. toate imi vor aminti de seara asta. De prima seara in care am simtit ca ma reindragostesc, cand am simtit ca e posibil ca liceul sa aiba si avantaje nu numai dezavantaje. De luni sper sa o luam de la inceput, si inceputul asta sa fie unul minunat. 9 Ha forever.

Share this:

CONVERSATION

2 vise sparte:

  1. Genul de seara de care iti vei aminti peste ani si vei ofta..Cei mai frumosi ani :)

    RăspundețiȘtergere
  2. iti multumesc pentru comentariu,si tu ai posturi foarte frumoase.Felicitari

    RăspundețiȘtergere