image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Acelasi baiat de 15 ani





Si cand voi deschide sertarul de langa pat peste ani, nu vreau sa simt decat parfumul tau si sa gasesc prima ta poezie. Si cand voi cauta in memorie clipele petrecute impreuna sa mi le amintesc pe toate... Nu las clipele sa ramana doar amintiri. Nu vreau sa deschid sertarul si sa gasesc acolo emotii, teama, dragoste, copilarisme. Nu. eu vreau sa le port cu mine in fiecare zi. Vreau sa-mi curga prin vene un sange albastru ca ochii tai. Si vreau, ca atunci cand voi deschide sertarul peste ani.. sa te gasesc tot acolo.. Acelasi baiat de 15 ani... Si vreau sa fii la fel. Sa-mi amintesc de tine exact cum esti acum, cu imbratisarile alea sufocante uneori de care nu ma mai satur. Cu mesajele de noapte buna care ma fac sa urasc ca nu sunt langa tine. Si si si.. Si saruturile alea pe coridoare pline de teama, sa nu ne prinda vre-un profesor. Sau zilele in care imi era frig si tu imi sarutai mainile.
Vreau sa deschid sertarul si acolo sa gasesc toate amintirile astea invelite in mireasma unei zile de 7 august.

Share this:

CONVERSATION

2 vise sparte:

  1. cat de frumos spus "Vreau sa deschid sertarul si acolo sa gasesc toate amintirile astea invelite in mireasma unei zile de 7 august."
    uneori ne dorim asa de mult sa putem opri timpul in loc macar pentru o zi, dar din pacate acest lucru nu se poate:(

    RăspundețiȘtergere