image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

S-a terminat...


Oficial vacanta mea s-a dus. Ultima mea vacanta ca si "copil". Si s-a terminat cam repede. Si de maine, incepe un alt capitol. Fara ei. Si damn imi lipsesc foarte mult. In seara asta am vrut sa stam impreuna. Si i-am chemat pe unii dintre cei mai importanti la mine la bloc. Si ce-a rezultat? Rasete. Multe glume. Multe amintiri. EI. Ei cei pe care nu ii voi mai gasi nicaieri de maine. Ei care imi vor lipsi cel mai mult...
Vacanta noastra s-a terminat si de maine vom incepe cu alte emotii. Rasete. Glume. Dar ma intreb cum va fi. Ma cuprind mii de emotii. Am intrat acolo unde am vrut, acolo unde speram ca voi intra. Insa acum nu pot sa cred ca e adevarat. Urmatorii 4 ani vor fi legati de locul ala.
Vacanta s-a terminat. Si nu raman decat amintiri. Doar o clasa care va adapostii mereu 8C'ul, prietenii care vor dura vesnic. S-a terminat. Si de maine incepe intr-un alt loc...

Share this:

CONVERSATION

1 vise sparte:

  1. E ok sa se termine ceva, atata timp cat incepe cu totul altceva, unde o poti lua de la capat :)

    RăspundețiȘtergere