image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Lasa-ma sa-ti cant un septembrie


Lasa-ma sa-ti cant un septembrie de neuitat. Lasa-ma sa-l soptesc usor, la ureche, in timp ce mii de fluturi iti mangaie obrajii. Buzele,matasea toamnei. Frunzele sa cada in timp ce tu privesti absent lacul. Sa ma cuprinzi in brate si sa ma asemeni cu una dintre ele. Cea mai mica. Cea care cade cel mai greu. Sa-mi arati cum o prinzi in mana ta. Si nu-mi mai dai drumul.
Lasa-ma sa-ti cant un septembrie linistit. Sa privesti apusul in timp ce iti sarut usor obrazul fara rana. Spune-mi ca ochii imi sunt invaluiti in ceata toamnei. Lasa-ma sa deosebesc binele si raul care asteapta sa se napusteasca asupra noastra.
Lasa-ma sa-ti cant un septembrie melancolic. In care fiecare strofa sa-ti faca inima sa tremure. Sa incerci sa-mi atingi mainile inghetate de miscarea ramurilor.
Lasa-ma sa-ti cant un septembrie trist. Fara lac. Fara frunze. Un septembrie cum n-o sa vreau niciodata sa-ti dedic. Un septembrie plin de dor. De rece. Acel septembrie pe care voi incerca sa-l pastrez departe in inima mea.
Lasa-ma sa-ti cant despre septembrie. Despre un septembrie cu noi. Numai noi 2. Un septembrie care sa nu doara, care sa debordeze de nebunie. Adu-mi aminte in fiecare clipa ca e septembrie, ca uit de frig. Un septembrie in care sa pot sa spun ca te iubesc.



Nu am putut pana acum sa scriu nimic. Au trecut deja 3 zile. 3 zile de toamna. Pare putin. Insa au fost zile in care am uitat de vara. Zile diferite. Multumesc pentru azi. pentru ca invatam sa nu uitam de nebunie.

Share this:

CONVERSATION

1 vise sparte:

  1. ce titlu superb :X hey sa nu cumva sa fii trista. ia acest inceput de toamna ca pe un nou inceput pentru tine. stabileste-ti prioritatile si bucurate de viata:*:*>:D<

    RăspundețiȘtergere