image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Bobocel.


It's your freshman year and you're gonna be here for the next four years

Bobocel, finally. De cand am asteptat asta. Si parca ziua a trecut mult prea repede. Parca eram clasa 1 si damn, am ras o groaza. Insa sunt sigura ca nu mai stiu nici macar jumatate din toate numele pe care le-am auzit. Si da, am avut emotii. Nu credeam ca or sa fie asa de mari. De cand am pus uniforma..si pana cand am intrat in clasa, cand am stat in fata tuturor. A fost doar prima zi. Si deja simt ca-mi palce acolo, dar inca am un gol in stomac, mi-e frica... Ma rog doar sa treaca mai repede primele 2-3 saptamani...
Si dupa scoala, cand se uitau toti la mine si la tine, noi 2 cu uniformele noastre, mai ales fusta mea carese ridica din cauza vantului. Si rasetele. Si simt ca va fi ceva frumos. Ca vom avea ce povestii legat de liceul asta.
Simt ca anu' asta ca boboci va fi anul nostru!

Share this:

CONVERSATION

4 vise sparte:

  1. Sper ca anul asta sa fie exact cum vrei tu. Si stai calma..primele saptamani vor trece repede, iar dupa le vei vrea, poate ca, inapoi.

    Nu sunt sigura, n'am ajuns inca acolo, da na..zic si eu asa :))

    RăspundețiȘtergere
  2. ii mai esti bobocel. :)
    o sa te obisnuiesti tu :-j
    am trecut si eu prin asta :))
    asa ca trece repede :-j ;a mine exact asa a fost si acum sunt si a 12-a :-ss
    Succes in noul an Deuts,bobocel ;)) >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Hello! >:D<
    Boboacooo` si eu Boboooc` ! :X
    Tu femeia boboc si eu barbatul bococ :)) asa zic unii colegiii =))
    Da e fain la liceu :X cel putin mie`mi place.. unii profii sunt ok, altii nu, colegii la fel unii de treaba, alti mai se dau in spectacoll.. ca la toate scolile.. :) Dar eu raman tot eu! Nu ma dau in spectacol ca nu`mi place.. da nici sa vb altu peste mine nu las.. cand e de vb poi vb frate non-stooopp =)) sau knd ma calca cineva pe nervii sau etc urluu de se aude in toata scoalaaa =)) :-j orikm succes in noul an de liceu!! o sa fie frumos, ai sa vezi !! :* >:D<
    si astept sa mai vb sa mai zicem cum a fost una alta :))
    vb noi mai mult pe mess knd avem timp ... etc.. 1
    >:D< :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu simt la fel .Sa fii boboc trebuie sa fie frumos si greu in acelasi timp.

    RăspundețiȘtergere