image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Alegeri


Suntem copii mici si prosti si dintr-o data totul se schimba. Apar chestiile alea legate de adolescenta. Nici nu pot spune, "alegerile". Urasc sa aleg intre ceva si altceva. Urasc pentru ca mai mereu ma incurc in alegeri  pentru ca mereu vreau sa fac mai mult decat pot. Pentru ca ma doare ca unii fac mai mult ca mine, dar aici intervine si oboseala, care sincera sa fiu am impresia ca devine din ce in ce mai mare in timp ce visez. Nu stiu, dar incep sa cred ca visele te tin treaz atunci cand dormi. Si sa revenim: urasc alegerile. Pentru ce niciodata nu ma pot decide. Mereu am nevoie de cineva care sa ma trezeasca la realitate, am nevoie de sfatul cuiva. Dar se pare ca de acum o sa aleg numai eu pentru mine, damn si deja e frustrant, eu copilul mic si prost obisnuit sa intrebe mereu pe cineva trebuie sa se descurce singur..
Si ca sa nu continui cu dramele mele minunate care se datoreaza lipsei de somn, ca de' cine doarme 7 ore pe noapte? Sa continuam cu o adevarata drama amuzanta. Am luat primul meu 10 anul asta de la testele initiale, o sa intrebati "da cum"? Pai foarte simplu, se aduna nota de la testele initiale de la latina, mate si franceza, si se obtine o minunata nota de 10. Sa nu cumva sa indraznim sa le luam separat ca iese prapad..
Lucrurile s-au mai linistit, liceul incepe sa mi se para deja ceva obisnuit. nu mai am asa de multe emotii cand intru pe portile alea mari de fier care la inceput ma ingrozeau, acum e mai usor... sau cel putin asa incerc sa cred ca este. Incerc sa ma impac cu gandul ca mai am de stat acolo cum zicea tata " inca vreo 7 semestre".
Si totusi, urasc sa aleg. Urasc ca in locu asta sunt pusa sa aleg...
Nu m-am putut niciodata decide la nimic," vanilie sau caramel? protocala sau mar verde? ciocolata alba sau neagra? alune sau stafide?"
Alegerile sunt facute doar pentru unii. Pentru mine pot exista mai multe variante ?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu