image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

1.


Mi-ai hranit speranta cu a vocii dulce sunet. Mi-ai tatuat zambete pe o fata tampa. Ai desenat in acorduri de pian ochi fara de suferinta. Ai starns in brate de un infinit de ori un copil. Mi-ai compus randuri fara greseala. Ai continuat sa-mi prinzi stele in par de fiecare data cand ma vedeai. Mi-ai lasat chipul in amintire, ca sa-mi apara mereu in fata. Mi-ai dat respiratiile sfarsite ale unui fluture nou-nascut.
Te iubesc.


Azi sa implinit o luna de cand primesc caldura ta, de cand iti simt respiratia calda pe gat, de cand imi saruti fruntea. Si a trecut atat de putin. Lasa-ma sa cred ca a fost mult mai mult. Pentru ca atunci cand esti acolo, totul trece mai repede, doar 1 si totusi atat de mult.

Share this:

CONVERSATION

4 vise sparte:

  1. Se vede ca esti captivata de dragoste si incerci ca toate capcanele ei sa-ti fie niste lungi siruri de iubire pura,adevarata.Imi place cum te exprimi ,prin modul ii acre scri ma faci sa simt ca plutesc de iubire.

    RăspundețiȘtergere
  2. "doar 1 si totusi atat de mult"

    Ce profund :X
    Ma bucur mult pentru tine, meriti pe deplin aceasta dragoste.

    RăspundețiȘtergere
  3. la multe luni in continuare baii :X

    RăspundețiȘtergere