image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Totul.


La inceputul anului am primit de la o prietena un fisier cu numele de "totul". Am privit totul cu un mare neinteres. Erau scrise 50 de lucruri care terbuiesc facute. Si eu am spus atunci, "nu voi putea niciodata sa le fac pe toate". Si am lasat fisierul intr-un colt indepartat al calculatorului. Numai ca mi-am amintit de el. Si inca sunt uimita. Am facut, nu toate, dar 50% din lucrurile care erau scrise acolo.. Nu-mi luati vara. Nu vara asta.


1. Sa te indragostesti [ de cate ori am spus ca nu o sa mai fac asta? Numai ca acum a fost diferit]
2. Sa razi atat de tare incat sa te doara muschii fetei.[Seara in care am vorbit despre: de ce e pizza rotunda+ toate serile din fata blocului+ toti traiam intr-un galben submarin]
3. Un dus fierbinte dupa ce ai mers mult timp prin frig [ Seara in care am fost la MC cu Gargu', cand muream de frig]
4. Sa nu gasesti coada la supermarket [Toata vara]
5. Sa primesti o scrisoare de la cineva drag
6. Sa conduci pe un drum drept si neaglomerat, seara
7. Sa auzi cantecul tau preferat la radio [ Cand mergeam la tara cu unchiu+in magazine]
8. Sa stai in pat si sa auzi cum ploua [Toata vara, cel mai mult cand am venit de la Ploiesti...]
9. Sa te stergi cu un prosop moale si curat dupa ce ai iesit din mare.
10. Sa gasesti un pulover care iti place la jumatate de pret.
11. Un milkshake de caramel
12. Un telefon de departe [ De Revelion, de la Oanna]
13. O baie cu spuma [Toata iarna+ in ziua cand am revenit de la ploietsi. Spuma de 1 metru.]
14. Sa fii gadilat(a) [ In fiecare zi de cand ai aparut tu]
15. O conversatie spu
moasa. [Toata vara]
16. Sa mergi pe plaja in picioarele goale dimineata
17. Sa gasesti un bilet de dragoste de mult timp intr-o haina.
18. Sa faci misto de tine insuti.[De cate ori am avut ocazia vara asta. mai ales cu Monn]
19. Sa incerci sa construiesti ceva cu mana ta
20. Sa primesti telefoane noaptea care sa dureze 3-4 ore.[ in ianuarie si iunie+toata vara cu Shteff]]
21. Sa alergi pe un gazon printre stropitoare de apa.[cu Monn cand ne era cald] 22. sa te joci cu un copil in parc si sa faci baloane de sapun
23. Sa ai pe cineva care sa-ti spuna ca esti frumoasa(frumos) [pe el]
24. Sa faci o farsa unui prieten
25. Sa auzi din intamplare cum cineva spune ceva frumos despre tine
26. Sa te trezesti brusc si sa-ti dai seama ca mai am destul timp sa dormi.[in fiecare zi de vara]
27. Primul sarut. [7 august]
28. Sa-ti faci noi prieteni [ in fiecare zi, mai ales bobocii]
29. Sa te joci cu un catelus [cu mai multi]
30. Sa visezi frumos [...]
31. Sa se joace cineva cu parul tau. [ tu+ cateva prietene]
32. Sa apesi pe acceleratie si sa simti cum iti bate inima
33. Ciocolata calda [toata iarna]
34. Sa urci pe munte cu prietenii
35. Sa canti la un instrument
36. Sa faci cadouri de Craciun
37. Sa privesti in ochii unui straini si sa-i zambesti [Mai mereu,mai ales la copi]
38. Sa tii de mana pe cineva pe care il iubesti [de cate ori sunt cu el]
39. sa inchizi telefoanele in weekend si sa iei o pauza
40. Sa castigi un concurs
41. Sa dai peste un vechi prieten si sa stati la povesti. [ 8C]
42. Sa mergi intr-un parc de distractii [In Dragaica, Tornado]
43. Sa vezi expresia cuiva care deschide un cadou de la tine [ de fiecare data cand am facut unul]
44. Sa simti ca ti-e dor [De 8C+ cand am fost la Ploiesti..]
45. Sa privesti rasaritul
46. Sa mergi la un concert al trupei preferate
47. Sa muncesti de placere
48. Sa alergi prin ploaie [Cu Gargu cand am mers la Fornetty]
49. Sa ii ajuti pe ceilalti sa isi atinga obiectivele
50. Sa te trezesti in fiecare dimineata dorind sa dai ce e mai bun din tine. [toata vara]

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu