image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

I'm still me.


Sunt inca eu chiar daca vara asta cam toti am luat-o pe drumuri diferite. Sunt in continuare aceeasi fata care e speriata cam de tot ce o inconjoara. inca ascult aceleasi melodii triste cand sunt fericita. Inca fac o drama din orice. Inca nu-mi gasesc cuvintele sa scriu ceva. In continuare mi se pare ca mi se intampla lucruri prea bune, care se vor sfarsi rau. Nu ma pot bucura de ceea ce am, trebuie eu sa ma gandesc la cosecinte.
Dar azi m-am simtit bine. De ce? Pentru ca mi-ai citit gandurile. Chiar vroiam sa fac asta cu tine intr-o zi. Si mi-a placut la nebunie. A fost asa ceva de neuitat. Magic, huh? A fost ceva ce am facut impreuna. Noi.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu