image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Ecouri sparte.

Vis. Copil ce intentioneaza sa atinga soarele, fara sa se arda.
Reusita. Om care ajunge sus, si in acelasi timp este si jos.
Uitare. Omul ce nu-si aminteste mirosul de mare.
Copilarie. Omul de 30 de ani care inca se joaca cu cei mici din fata blocului.
Amintire. Ceea ce ai facut cu 1 secunda inainte.
Timp. Omul care ajunge la 80 de ani si inca scrie poezii de dragoste.
Trandafir. Amintirea uitata a unui vis reusit cu mult timp inainte.

Adu-mi aminte sa te iubesc vesnic. Sa-mi curga numele tau prin vene in fiecare clipa. Sa strig dupa tine cand nu esti aici. Sa-mi aud ecoul spart de valuri. Marea sa-mi raspunda la strigatul plin de venin. Sa ma acopere un soare arzator de august. Pielea sa-mi fie rosie. Sa-mi fie frig cand te caut. Sa nu te gasesc. Sa ma pierd in abis incercand. Si tu sa-mi cauti pasii pe nisip. Sa alergi dupa mine.
Insa abisul e un loc mult prea indepartat. Eu am ajuns acolo sfidand marea. Certandu-ma cu ea. Implorand-o sa ma ajute sa te gasesc. Acum e liniste. Priveste spre orizont. Una dintre milioanele de stele, sunt eu.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu