image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Doar un copil.

De mic copil am fost o visatoare. In fiecare clipa a vietii mele am stat cu ochii deschisi spre nicaieri, si mi-am facut o viata perfecta. Atunci puteam sa jur ca totul asa cum vroiam eu. Insa in mintea mea de copil naiv multe lucruri care mi s-au intamplat, nu existau. Am visat non stop la cum voi sta zile in sir cu prietenii mei si vom fii cei mai tari. Am crezut ca voi ajunge la 15 ani si voi avea o groaza de baieti la picioare. Stiam ca eram afona, dar speram ca printr-un miracol sa-mi spuna cineva ca am o voce frumoasa, si sa incep sa cant fara sa-mi pese de ceea ce cred cei din jurul meu. Am sperat ca voi fi copilul perfect.
Dar stii...cam nimic din toate astea nu sa intamplat. Mai bine zis, in toata incercarea mea de a ma maturiza mai devreme de varsta la care ar fi trebuit sa fac asta s-au intamplat lucruri neprevazute. Am avut clipe urate, clipe de care acum rad sec, amintindu-mi de cat de fraiera puteam fii. Imi amintesc de fiecare lacrima care am varsat-o pentru un baiat care credeam ca va fi "alesul". Nimeni nu mi-a spus ca am o voce frumoasa, ba mai mult, cant, dar nu sa ma auda altcineva. Am trecut prin "criza adolescentina", poate ca nu a disparut de tot, insa acum e transparenta.
Multe lucruri au trecut pe langa mine, oportunitati de care nu am profitat. Persoane la care am tinut si m-au dezamagit. Zambete. Plansete. Mi-am creat o personalitate exact dupa cum s-au intamplat toate astea. Multi mi-au zis ca eram schimbata, am plans pentru ca auzeam asta, pentru ca stiam ca nu e asa, insa acum sunt constienta de asta. Stiu ca sunt alta, ma port diferit cu fiecare persoana in parte. Dar nu asta e sensul tuturor faptelor noastre? Sa ne faca sa constientizam ca terbuie sa ne schimbam?
Si cum spuneam, de mica am visat. Si acum ce fac? Un simplu pocnit din degete, o singura persoana care apare exact atunci cand trebuie, si pac, visez iarasi. Numai ca acum toti pot vedea asta. De ce? Pentru ca nu ma tem sa o arat. pentru ca visez in prezenta lor. pentru ca sunt un copil care vrea sa viseze mereu. Sunt doar un copil...

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu